Isnin, 26 Ogos 2013

Testimoni ESP + Vita-E + Kolagen + B-Complex


Salam ladiesssssssss......!

Saya nak share testi diri saya sendiri melalui pengambilan ESP + Vita E + BComplex dan Kolagen. Seperti yg korang lihat pada gambar di atas ni, gambar sebelum tu muka saya berjerawat..huhu...mmg geram sangat sbb sebelum ni mmg tak penah keluar pun jerawat macam tu...then saya consume ESP + Vita E + B-Complex + Kolagen dan lihatlah hasil pada gambar selepas tu...hehehhehe

Apa yang suka consume 3 suplemen ni ialah even jerawat keluar tapi ianya cepat kecut semula seperti jerawat tu tak menjadi nak keluar dan tidak meninggalkan kesan atau parut. Dengan ESP, kulit cerah merata dan sekata. Dengan Vita E, kulit rasa lembab dan lembut. Manakala dengan B-Complex memudarkan parut. Dengan Shaklee Kolagen, semestinya menjadikan kulit cantik dan awet muda gitu.....hehe ^_^

Memang best !

So, jika nak tahu suplemen yang sesuai untuk kulit anda boleh SMS atau WhatSapp saya di nombor 014-2801508 ya.

<3 Dang Jue Nasfah <3
SID 931577
014-2801508

Tiada ulasan:

Catat Ulasan