Jumaat, 13 Jun 2014

ALTERNATIF RAWATAN GASTRIK


Tak lama lagi kita akan menjalani ibadah puasa....namun, adakala juga yang tidak dapat memenuhi kewajipan berkenaan oleh kerana masalah penyakit terutamanya GASTRIK.

Apapun buat anda yang telah mencuba pelbagai rawatan namun masih belum berhasil, saya mengesyorkan anda mencuba set ini iaitu 

ESP ( Energizing Soy Protein ) ■

ESP merupakan sumber protein unggul daripada kacang soya merupakan sejenis tumbuhan yang tinggi sifat alkalinya yang dapat meneutralkan keasidan di dalam perut. Di samping itu, nutrien protein yang terkandung di dalam ESP sangat membantu membina sel-sel badan yang baru bagi menggantikan sel-sel lama yang telah rosak akibat dihakis oleh asid hidroklorik berikutan proses pencernaan makanan.

B COMPLEX ■

B-Complex bertindak sebagai penenang kepada pesakit gastrik selain membantu mengatasi sakit gastrik anda. Ia juga melengkapkan keperluan harian tubuh anda yang sangat diperlukan oleh tubuh dan sistem saraf kita.

OSTEMATRIX ■

Ostematrix membantu meneutralkan asid yang telah memasuki esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.



So, nasihat saya kepada anda yang ada masalah sama mcm ni, jangan takut untuk mencuba dan mengamalkan suplemen Shaklee kerana ianya selamat, berkesan dan semulajadi. Kalau dibandingkan harga set ni dengan duit yang kita bayar dekat klinik, yang mana sakit hanya hilang sekejap bila makan ubat. Tapi, kemudian hari akan datang lagi. Berbaloikah?

Pengalaman saya sendiri sebelum ini juga mengalami gastrik yang agak teruk sehingga saya sering "standby" ubat gastrik dalam beg. Namun, saya terfikir kenapa saya perlu bergantung pada ubat semata-mata? Dari situla saya mula mencari suplemen yang boleh merawat gastrik ni. Dan sejak setahun lepas, saya mencuba set shaklee ni. Dan hasil nya alhamdulillah....sehingga kini saya tidak didatangi gastrik teruk lagi. Memang syukur sangat kerana saya dah tak ambil sebarang ubat gastrik lagi! Ins sha Allah, jika konsisten diamalkan akan merasai perubahan.

Saya juga pada awalnya atas dasar mencuba, tetapi bila saya merasakan semakin hari keadaan bertambah elok, maka saya jadi yakin dan sehingga kini saya akan tetap teruskan. Selain gastrik, kebaikkan lain ialah kulit pun cantik sihat dan sembelit pun dah tiada dah! Haha  Best, kan??

Kesihatan lebih penting.
Kesihatan bukan untuk sehari dua, tetapi untuk selamanya.
Yakin dan konsisten!

Pilihan di tangan anda ~


♡ DangJueNasfah 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan