Jumaat, 17 Julai 2015

Salam Lebaran Aidilfitri 1436H Bersamaan 17 Julai 2015

Assalamualaikum =)

Allahu Akbar
Allahu Akbar
Allahu Akbar

Alhamdulillah, 17 Julai 2015 bersamaan 1 Syawal Aidilfitri 1436H menjelma lagi. Kali ini berbeza sikit sebab beraya dalam keadaan sarat mengandung dan inssyaAllah dijangka bersalin pada 23hb yang tinggal beberapa hari seja lagi. Sambutan kali ini bersederhana sahaja sebab excited lebih nak sambut baby baru, haha. Apapun syukur anak-anak tetap disediakan baju raya baru dan tema kali ini kaler hijau epal fevret suami. Saya pula tak berkesempatan mencari kaler baju yang sesuai, maklumlah mak buyung ni kan.




Apapun, dikesempatan ini saya mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin kepada semua terutama pengunjung blog saya yang tak seberapanya ini. Mohon doakan agar saya selamat dan dipermudahkan urusan melahirkan nanti, aamiinn.

# Gambar mak buyung di pagi raya pertama di rumah mak bersama kakak dan abang serta ipar dan anak-anak buah...ni baru sebahagian yang dapat berkumpul...alhamdulillah semoga dipanjangkan usia dan diberi kesihatan yang baik untuk terus berkumpul kelak..aamiiinn








Memang letih dan lenguh kaki berjalan sebenarnya ni, tambahan cuaca hari ni sangat panas. Nasib baik lepas sarapan pagi tadi saya sempat telan Vita-C, B Complex dan Vitalea. So, bertenagalah sedikit kan walaupun sebenarnya kaki dah bengkak (edema). Malam ni sebelum nak tidur pula saya telan 4 biji Ostematrix Mudah-mudahan kaki tak cramp dan tidur lenalah saya ni ya...hehe

So, korang kalau letih sangat sampai sakit-sakit kaki tu boleh dapatkan Ostematrix ni ya. Supaya kaki takla kebas-kebas kan....dan jangan lupa ambil B Complex dan Vita C juga. Cuaca panas ni memang mudah sakit kepala dan macam-macam. So, at least ada pencegahan atau "penapis" awal badan supaya takla jadi teruk atau sebagainya. 

Selamat Hari Raya!

p/s : walaupun berhariraya, anda masih boleh hubungi saya untuk apajua berkenaan Shaklee..hehe...

Perkongsian Hati ke Hati

Dang Jue Nasfah
010-8176797 sms/wa
Sid 931577
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
------------------------------------------------------------
Ingin Jana Pendapatan Dari Rumah? 
Nak tahu lebih lanjut? 
Hubungi saya atau Klik Di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan