Jumaat, 3 Julai 2015

Tips Sihat dan Awet Muda Tanpa Suntikan

Dewasa kini, semakin banyak masalah kesihatan yang kita dengar dihidapi di kalangan masyarakat moden. Masalah obesiti, sendi, jantung, diabetes, penuaan sebelum waktunya dan lain-lain yang menjadi igauan pengidapnya. Kenapa ianya terjadi? Tidak dinafikan, gaya hidup dan cara pemakanan antara yang menjadi punca kepada masalah kesihatan ini. Tambahan, segelintir masyarakat masakini yang kurang kesedaran menjaga kesihatan lebih-lebih lagi apabila sentiasa sibuk seharian dengan kerja dan sebagainya.

Dengan gaya hidup dan cara pemakanan yang tidak teratur, maka aspek kesihatan terabai sehinggalah timbul simptom-simptom penyakit. Apabila sakit, masyarakat akan mengunjungi klinik atau hospital untuk mendapatkan rawatan dengan ubat. Tidak dinafikan, ubat boleh mengurangkan dan menyembuhkan penyakit dengan cepat. Tetapi, penyakit tersebut boleh/akan berulang semula dan kita pula akan terus mendapatkan rawatan di klinik dan begitulah berulang-ulang. Persoalannya, sampai bila kita sanggup mendapatkan rawatan di klinik dan bergantung kepada ubat-ubatan?

Oleh itu, amat penting untuk kita memelihara kesihatan dengan mendisiplinkan diri mengamalkan beberapa tips seperti berikut :

  1. Mengamalkan diet pemakanan yang sihat dan seimbang seperti buah-buahan, sayuran, kurangkan pengambilan makanan berminyak, elakkan makanan dan minuman ringan, "fastfood" serta yang manis, dsb.
  2. Mengamalkan aktiviti riadah atau bersukan setiap hujung minggu.
  3. Minum air masak secukupnya, sekurang-kurangnya 8 gelas sehari atau 2-3 liter sehari
  4. Masa rehat dan tidur secukupnya. Badan kita perlukan rehat dan tidur sekurang-kurang 6 jam sehari.
  5. Mengamalkan makanan tambahan seperti suplemen/vitamin semulajadi. Terdapat banyak lambakan produk kesihatan di pasaran. Namun, pastikan anda memilih produk yang dijamin selamat, berkesan dan semulajadi. 
Pengambilan suplemen/vitamin semulajadi sebenarnya amat baik terutama bagi mereka yang mementingkan tahap kesihatan. Ia juga sebagai makanan tambahan dalam diet seimbang kita sehari-hari. Ini adalah kerana suplemen/vitamin berfungsi sebagai pelengkap nutrien dalam badan yang kita tak dapat perolehi melalui pemakanan. 



Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. 

Ianya mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

14 Manfaat dan Kebaikkan Vivix :
  • Menggalakkan penuaan yang sihat
  • Membantu mengelak kanser
  • Mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengurangkan komplikasi kencing manis
  • Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi
  • Bantu mengurangkan insiden bagi penyakit nyanyuk
  • Menggalakkan kehilangan berat badan
  • Meningkatkan sistem imun
  • Menyokong kesihatan mata
  • Menggalakkan kesihatan secara menyeluruh
  • Melindungi dan membaiki sel DNA
  • Meningkatkan penghasilan tenaga
  • Mengelakkan akumulasi protein AGE
  • Mengurangkan inflamasi
Kandungan Vivix :
Mengandungi 4 Bahan Aktif Yang Tinggi Dengan Kandungan Resveratrol dan Polifenol Yang Lain
SIAPA YANG MEMERLUKAN VIVIX INI?

Mereka yang mempunyai masalah...

  1. Diabetes
  2. Kolesterol Tinggi
  3. Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
  4. Tekanan Darah Tinggi
  5. Penyakit Nyanyuk/Alzheimer
  6. Arthritis
  7. Kanser 
  8. Tumor
  9. Metabolisme Badan Rendah
  10. Ketagihan Merokok
  11. Gout
  12. Letih
  13. Masalah Sendi dan Tulang
  14. Ostheophorosis
  15. Masalah Saraf
  16. Masalah Rendah Daya Imun Badan
  17. Masalah Kulit
  18. Bintik Penuaan
  19. Strok
  20. SLE
Jom baca kisah testimonials yang berjaya setelah mengambil VIVIX aka Tonik Ajaib ni!

RAHSIA KECANTIKKAN AYU RAUDHAH....WOWWW!
Lagi satu kisah Vivix Testimonials adalah bekas pembaca berita Mandarin NTV7, Mr. Law Chu Hian. 10 tahun lepas disahkan menghidap kanser paru-paru yang telah kronik. Setelah mengamalkan cara hidup sihat dan mengambil supplement Shaklee seperti ivix secara konsisten dia telah disahkan bebas dari kanser! Malah nampak lebih muda dari usia sebenar.

For my experience..mama sia ada sakit kencing manis/tinggi drh/gout/kolesterol....ubt hptl berkotak-kotak ia mkn since 7 thn yg lalu...tp sy x kasi sembarang spplmnt terutamanya yg berbentuk pil@capsul. sy x mo kidney+liver mama sy cpt rosak...bila knl shaklee...sy try beli vivix for my mum...sblm ambi drh n review doktor, finally bru 8 hari minum vivix + consume ibt hsptl, rasa sgt hppy sbb soma kptsn drh dia sgt bgs berbanding sblm ne....sms review dgn doktor

Salam, nak share pengalaman ibu mertua sy....mggu lepas hubby sy ade hadiahkan vivix untuk ibu mertua sy. ibu mertua sy ni ada kencing  manis, darah tinggi, sakit lutut n asma. So ibu mertua sy start mkn vivix ari ahad. Ari kamis mlm dia ade g kenduri dan mkn sgala makanan yang manis2 kt situ, esk pg dia test gula dan dia TERKEJUT!!! coz gula dia xnaik cuma 6.2 klw sebelum ni dia xbleh langsung mkn benda manis esk pasti gula dia tinggi....pagi sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia...sy n hubby gembira n syukur sgt bila dgr berita atas perubahan yangg mendadak tu.. Alhamdulillah thankz Shaklee... :)


Mmmm...segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan...mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi...bkannya rokok daun..tapi rokok Dunhill.... Dulu memang rasa segan dengan kawan2...dengan keluarga bakal suami...tapi tu la...bila kita nasihat...orang tua ni bukannya nak dengar..keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah x berapa elok kot sebab sekrang umo dia dah 63 tahun....tapi alhamdulillah...awal minggu lepas saya poskan VIVIX kat mak saya..tup tup mak call saya...jeng..jeng..jengggdia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tu?? saya tanya kenapa? Dia kata rokok terasa PAHIT MACAM HEMPEDU!! dialangsung xleh hisap rokok tu.....saya kata itulah ubat yang saya cari selama ni untuk dia.....alhamdulillah..dah semnggu dia x ble dan x sentuh langsung rokok...dia cakap selera maka dia pun makin bertambah..alhamdulillah, syukur pada allah.....akhirnya saya jumpa supplement yang betul2 sesuai untuk ibu saya...xpela kuar duit banyak skit tu...IBU KITA SEORANG JE....selagi dia masih ada memang nak tengok di sihat.

P/S ......ada satu lagi cerita tentang testimoni VIVIX iaitu bapa mertua yang menderita kencing manis....pun ada perubahan ketara.


PROMO BEST SEMPENA BULAN RAMADHAN KAREEM

Alhamdulillah, di bulan Ramadhan kareem ni promo best Vivix yang power ni. Sangat berbaloi-baloi dimiliki tau....mahal sedikit tak apa, yang penting demi kesihatan menyeluruh. Kesian kan kalau asyik ulang-alik ke klinik atau hospital,keluar duit bayar bil, lebih-lebih lagi ibubapa kita atau sedara-mara kita. So, kenapa tidak sempena promo ni kita suggest try Vivix sbgai ikhtiar dan manatau berkat bulan mulia ni memberi perubahan kesihatan yang lebih baik dari sebelumnya...inssyaAllah..



Pertama, promo dengan setiap Pembelian 6 botol Vivix akan dapat 1 botol lagi percuma !

Harga sebotol Vivix hanya RM475. Sebagai pengguna bijak, saya lebih suka syorkan anda mendaftar keahlian dengan modal serendah RM69 sahaja.

Atau, jika anda dapatkan PROMO ini hanya RM2,850 sahaja dan dapat percuma sebotol lagi tau. Anda save sebanyak RM475, betul tak? Paling best, anda serta-merta mendapat HARGA AHLI yang JAUH lebih murah gitu. Memang berbaloi.

Di samping itu, anda juga serta-merta layak mendapat

- Keahlian secara PERCUMA yang bernilai RM69*
- Pos secara percuma seluruh Malaysia
- Layak mendapat sebotol Vitalea Iron Formula (120bj) berharga RM88.75 dengan PERCUMA
- Layak menerima CASHBONUS sebanyak RM249+ yang mana akan dibayar terus ke dalam akaun bank anda pada 15hb bulan berikutnya

Best ker tak best?


Kedua, promo dengan setiap Pembelian 2 botol Vivix akan dapat diskaun sebanyak 5%!

Bermakna, anda hanya perlu laburkan RM902.50 sahaja.

Melalui pembelian ini, anda juga serta-merta layak mendapat

- Keahlian secara PERCUMA yang bernilai RM69*

- Pos secara percuma seluruh Malaysia
- Layak mendapat sebotol Vitalea Iron Formula (120bj) berharga RM88.75 dengan PERCUMA
- Layak menerima CASHBONUS sebanyak RM37+ yang mana akan dibayar terus ke dalam akaun bank anda pada 15hb bulan berikutnya

Selain kelebihan di atas, anda juga bakal layak mendapat banyak benefit antaranya :
  • Berpeluang menjana unlimited passive income dengan menyertai program Y.E.S - Young Entreprenuer System yang menjanjikan bonus reward cash RM10 ribu apabila anda berjaya dalam program ini selama 13 bulan.
  • Berpeluang menyertai bengkel nutrisi, mempelajari teknik marketing, dsb serta grup coaching, bimbingan & panduan serta tips secara online melalui whatsapp dan webinar.
  • Berpeluang menikmati INSENTIF 3C - Cash, Car & Convention seperti pakej Umrah, melancong, National Conference, dsb.
  • Dan banyakkk lagi......

Berbaloi kan? 

Rebutlah peluang ini. Join ahli, dapat harga ahli plus dapat free sebotol vitalea dan dapat peluang biz, jana income unlimited dan banyak lagi benefit!

Jadi, sempena promo ni memang cun sangatla kan...banyak extra benefit untuk sebotol Vivix ni tau! Walaupun terdapat pelbagai produk antioksidan di pasaran, namun saya mensyorkan pilihlah produk yang diyakini selamat, berkesan dan semulajadi. 

Jadi, saya syorkan anda cubalah VIVIX inssyaAllah mudah-mudahan membantu menyelesaikan masalah (sakit) anda.

"KESIHATAN ADALAH KEKAYAAN"

Jom tonton rakaman ini.....

Semoga memberi manfaat. Jika ada pertanyaan, boleh kontek saya melalui SMS atau Whatsapp saya. Terima kasih.

Perkongsian Hati ke Hati,

Dang Jue Nasfah
010-8176797 sms/wa
Sid 931577
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
------------------------------------------------------------
Ingin Jana Pendapatan Dari Rumah? 
Nak tahu lebih lanjut? 
Hubungi saya atau Klik Di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan