Selasa, 16 Jun 2015

Percutian Impian Yang Menjadi Idaman Semua

Assalamualaikum wbt dan salam sejahtera buat pembaca blog CHB ^_^


Walaupun sudah lebih seminggu event NC telah berakhir, namun aura majlis penuh kegemilangn itu masih lagi hangat diperkatakan. 

Wah, macam pisang goreng panas pula kan.
Shaklee National Conference atau NC merupakan event gilang-gemilang yang diadakan setiap tahun bagi memberi pengikhtirafan dan penghargaan kepada Shaklee Independent Distributor yang cemerlang pada tahun lepas. Baru-baru ini, NC telah diadakan pada 5, 6 dan 7 Jun 2015 bertempat di Mines Convention Centre (MIECC), Seri Kembangan, Selangor. 

Walaupun saya belum pernah merasai pengalaman sebenar dalam NC ini, namun perkongsian daripada rakan-rakan seperjuangan, membuatkan saya begitu teruja sekali ingin berkongsi suasana berprestig itu dengan anda semua. 

Segala pahit getir dan pengorbanan....
Segala usaha dan penat lelah....
Segala jatuh bangun, suka dan duka......
Segala airmata dan ketawa ria....

Dan di sinilah........
Segala rasa itu menjadi satu.....
Satu kegembiraan yang tidak dapat diungkapkan dengan kata-kata..
"ALHAMDULILLAH, YA ALLAH DAN SUJUD SYUKUR"

Mari saksikan video ini dan rasai sendiri auranya.
National Conference Shaklee 2014/2015 Highlight from iReach HD on Vimeo.

KENAPA SAYA MESTI KE NATIONAL CONFERENCE?

Di NC, selain penganugerahan award, ada banyak lagi insentif penghargaan diberikan kepada penerimanya yang layak. Antaranya...

- Suprise gift yang istimewa dan very limited edition

- Duit poket percuma
- Mendapat tajaan tiket penginapan mewah bertaraf 5 Bintang 
- Menikmati hidangan hotel percuma
- Jalan-jalan sambil melawat tempat pelancongan yang menarik sekitar Kuala Lumpur seperti Akuaria, KLCC dan Central Market.

Whoa, best ke tak best??


Buktinya, biarlah gambar-gambar ini berbicara.....


Antara award & suprise gift yang diterima oleh salah seorang penerima anugerah
Credit photo : Puan Elle De Laila ( Pollux Team )
Palace Of The Golden Horses, KL.
Ruang bilik yang..fuhhhh..sukar diungkapkan!
Penginapan mewah bertaraf 5 Bintang
GALA Dinner - Majestic Nite di MIECC untuk Star Award Achiever
Majestic Nite - Gala Dinner
PENGISIAN SEPANJANG PROGRAM NC

Selain majlis penganugerahan, pengisian program NC ini turut dimeriahkan dengan beberapa booth atau gerai pameran antaranya booth Sales Expo dengan pelbagai produk Shaklee limited edition, booth demo produk, khidmat konsultasi percuma, pemeriksaan kesihatan dan tidak dilupakan Day Care Room untuk kanak-kanak.

Penerima Awarad Super Star Award by category
Barisan Leaders-Leaders Shaklee
Kepuasan dan kegembiraan terpancar di wajah wanita-wanita hebat ni !

LIVE Sharing daripada Leaders-Leaders Shaklee Yang Hebat!

Dalam National Conference ini juga, terdapat perkongsian daripada tujuh orang Master yang hebat-hebat, termasuk Master Rohaya Chalo iaitu bunda Shaklee saya sendiri...ngeee! Jom tonton perkongsian daripada bundaku ni ya...hehe


Future Shaklee National Conference 2016

Dengar-dengar, next trip Shaklee National Conference 2016 tahun hadapan dijangka diadakan di Sunway Pyramid (wah, harap-harap betul lah kan ) Saya dah pun masukkan dalam VISION BOARD saya untuk tahun hadapan, RCA tiap hari. Amiin..aamiinn

Walaupun saya hanya baru di rank Distributor saat ini, namun saya tetap menyimpan harapan untuk mencapai rank tertinggi suatu hari nanti. Semoga Allah tetapkan jiwa saya agar sentiasa istiqomah, sabar dan perkenankan impian saya ni, inssyaAllah aamiin. 


Ya, "Aku pasti ke sana!". Doakan saya ya!

Credit Photo : Sumber iReach Family


PERCAYA SEBELUM BERJAYA

Adakah anda juga mempunyai impian seperti saya?
Jika ya, inilah peluang anda untuk bermula.
Sertai famili Shaklee saya !
Bersama-sama kita ke mercu jaya!

With Love,

Dang Jue Nasfah
010-8176797 atau 014-2801508
Sid 931577
------------------------------------------------------------
Ingin Jana Pendapatan Dari Rumah? 
Nak tahu lebih lanjut? 
Hubungi saya atau Klik Di Sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan