Ahad, 20 November 2016

Alkisah Perkenalan Dengan Uplineku

Kenal beliau sebelum ni melalui group Sabahan Online Shop (SOS)๐Ÿ˜„waktu tu saya buat biz online lain dan dia pun biz lain...hehe๐Ÿ˜…

Mmg fren dlm fb ni lah belum penah jumpa face to face lg masa tu..sehinggalah satu hari tu beliau berjaya melamarku dan akhirnya sahlah aku menjadi 'anaknya'..ehee๐Ÿ˜

Beliau adalah upline aka bunda Shaklee ku Aya Chalo yg tgh bercuti2 incentive trip sponsored by Shaklee di Langkawi skrg tuu...eee best!๐Ÿ˜

First time jumpa beliau iaitu semasa Bengkel Nutrisi di KK pada tahun 2013. Itulah bengkel pertamaku selepas bergelar SID..๐Ÿ˜Š

Walaupun upline di KK, tidaklah menjadi halangan untuk berhubung atau berjumpa dengannya. Lagipun, keluarga mertua saya di KK.๐Ÿ˜‰

So, bila ada event atau program tertentu di Shaklee dan kebetulan pula ada cuti atau ada kelapangan maka saya sekeluarga berangkat ke sana. Demi mendalami ilmu biz Shaklee gituuu..hehe๐Ÿ˜š

Akan tetapi, andai saya tak dpt ke sana pula, hanya melalui group whatsapp #PolluxFamily atau fb sajalah jadi penghubung. Sampailah ke hari ini.๐Ÿ˜Š

Beliau bukan saja upline @ mak Shaklee ku, malah beliau juga antara mentor atau idola yg saya kagumi dlm biz Shaklee ni.๐Ÿ˜Š

Terima kasih bunda atas ilmu yg dicurahkan. Doakan saya naik rank Supervisor selepas ini, aamiinn.๐Ÿ˜˜

Mahu bersama kami dalam famili Shaklee?
Join saya #dangjue_0108176797๐Ÿ’

"Together We Succeed๐Ÿ’ช๐Ÿป"

#tsunamishaklee
#amazingseventeen
#liveamazing
#shakleesabah
#shakleesandakanbest
#joinshakleesandakan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan