Jumaat, 18 November 2016

Kenapa Shaklee?

Terjebak dalam Shaklee setelah dilamar oleh bunda Master Aya Chalo☺️

Alhamdulillah, sudah lebih 3 tahun berShaklee. Inilah biz yang boleh saya katakan bertahan lama sejak saya joined😄hehe...

Mula-mula tu, iyala mcm orang bilang fasa mengenal hati budi gituu, kann..😄masa mula2 join tu pun sekali beli vitaminnya terus, murahla sbb dah join ahli dptla harga ahli terus..hihii😁Masa tu vitamin pertama yg saya beli ialah Alfalfa Complex, Ostematrix dan Nutriferon.

Alhamdulillah, lepas consumed vitamin tu ternyata ada perubahan yg positif. Sakit yg lama duluuu beransur kurang. Dari situ saya jadi yakin dan mula nak ambil tahu tentang shaklee dgn lebih mendalam.

Selepas itu, saya pun mula sertai bengkel nutrisi, seminar, intensive coaching, health n wellness talk juga kelas2 melalui online. Ahamdulillah byk ilmu tentang nutrisi, dsb saya pelajari. Dulu ndatau apa2pun.

Apa yg lebih meyakinkan dan membuka minda saya ialah sistem biz shaklee itu sendiri. Meskipun ianya MLM, tapi sistemnya yg adil dan tidak menindas ahli. Konsepnya, siapa yg usaha dialah akan dpt.😄

Dalam bisnes shaklee ni juga saya belajar banyak. Mungkin org ingat bisnes shaklee ni MLM, so mesti psl duit seja.😄No no no...

Benarlah kata org nilai kesihatan itu sgt berharga dari harta benda. Kepuasan bila dpt bantu mereka yg benar2 memerlukan suplemen utk kesihatan. Gembira sgt bila dpt membantu.😊

Banyak sebenarnya nilai-nilai positif yg saya alami sejak berada dlm bisnes ni. Bukan saja dr segi tahap kesihatan, malah merangkumi seluruh aspek kehidupan.😊

Shaklee totally different💐

======================
Saya Pengedar Shaklee Sabah
Makdang 010-817-6797

#tsunamishaklee
#polluxfamily
#amazingseventeen
#shakleesandakanbest

Tiada ulasan:

Catat Ulasan