Isnin, 14 November 2016

Kepentingan Ilmu Pengetahuan Dalam Menjalankan Bisnes

Tak kira apa biz pun yg kita buat, ilmu pengetahuan tu sgt penting. Begitu jg lah dgn biz Shaklee.πŸ‘πŸΌπŸ˜‰

Sebelum kenal Shaklee mmg saya zero knowledge.πŸ˜…Tapi selepas join Shaklee lebih 3 thn & hasil pendedahan melalui seminar, bengkel, selain inisiatif sendiri buat case study sikit2, dsbnya tu, alhamdulillah byk ilmu bermanfaat yg saya perolehi.☺️

Dan sbg pengedar Shaklee, saya merasakan mmg penting adanya kemahiran serta pengetahuan ttg ilmu pemakanan kesihatan, suplemen, nutrisi, malah ttg bisnes juga.πŸ€“

So, utk mencapai tahap itu saya perlu meningkatkan atau topup ilmu pengetahuan ni melalui kelas2 nutrisi, insentive coaching, seminar, bengkel nutrisi, business talk, dsb yg dianjurkan ShakleeπŸ“š✍

Selain offline, paling kerap melalui online seperti group whatsapp, telegram, online webinar, tsunami shaklee, gempro, dsb.πŸ‘πŸΌ

Syukur saya berada dlm group yg betul kerana ada byk saluran dan inisiatif utk menimba ilmu pengetahuan. Ditambah dgn bantuan jg panduan drpd mentor2 berpengalaman, sokongan upline, sideline, malah famili Shaklee #polluxfamily #iReach #Titanium #tbk yg sntiasa supportive..😍

Dgn adanya pengetahuan seperti ini, maka lebih mudah untuk saya konsult prospek dan memberi saranan set vitamin yg sesuai.😊😊

Well, saya bukanlah org yg hebat. Tapi, klu anda mahukan tunjuk ajar dlm biz shaklee, Insyaallah saya sedia jd mentor anda😊😊

===============
Wasap ja #dangjue_0108176797

Klu bkn kita, siapa lagi?😜
Klu bkn skrg, bila lagi?πŸ™ˆ

Nahh, dari kita sj baitu...πŸ˜„

#tsunamishaklee
#amazingseventeen
#polluxfamily

Tiada ulasan:

Catat Ulasan