Rabu, 16 November 2016

Suplemen Untuk Keluarga Tersayang

Apa suplemen untuk keluarga saya?

👨🏻Untuk si huby, semestinya Omega Guard, Vita-C, Lecithin, Alfalfa dan Herblax.

Maklumla, huby ada asma kronik dan bekas perokok. So, OmegaGuard mmg membantu kurangkan attack asma tu, Vita-c untuk antibodinya, manakala Alfalfa, Lecithin n Herblax untuk detoks.

👭👫Untuk anak-anak, tentulah Omega Guard & Mealshakes.

Anak2 saya juga ada Asma dan picky eater. Alhamdulillah, dua suplemen ni amat membantu. Malah, faedahnya membantu mereka fokus dlm pembelajaran serta akti & jarang sakit.

👧🏻Untuk perawanku, dia ni suka Vita-E, GLA, Vita-C, Bcom dan Alfalfa.

Vita-e & Vita-c utk kulit. Katanya, kurang2 dah bekas jerawat d mukanya tu. Alfalfa utk detoks, Bcom utk tenaga.

👶🏻Untuk boiprenkecikku, Mealshakes & Omega Guard😚

Saya jarang2 bagi suplemen ni & memandangkan baby masih 15 bln, so saya bagi 2-3 kali ja seminggu mcm tu..hehe😊

Kamu mau suplemen utk keperluan sekeluarga?

Blh wasap saya #dangjue_0108176797 😘

#tsunamishaklee
#amazingseventeen
#polluxfamily
#liveamazing

Tiada ulasan:

Catat Ulasan